Intervju s prvakinjom u karateu Tinom Marić

2011-11-30 15:08

1. Koliko se dugo bavite karateom?

Tina: Karateom se bavim od 1. razreda osnovne škole ,dakle već 9 godina.

2. Kako si se osjećala kada si saznala da baš ti ideš u Maleziju?

Tina: Kad sam saznala da idem u Maleziju bila sam presretna. 1. mjesto na europskom natjecanju me direktno plasiralo na svjetsko, ali do zadnjeg trenutka ne možemo biti sigurni idemo li na natjecanje. Na svjetskom prvenstvu u Maleziji bile su 33 kategorije i dok su iz drugih imućnih zemalja došli natjecatelji za sve kategorije s dvije rezerve, nas je sveukupno išlo osam. Treneri i izbornici BiH reprezentacije su, unatoč našoj malobrojnosti, imali mnogo povjerenja u nas.  To povjerenje smo nastojali opravdati.

3. Kako je prošao put u daleku Maleziju?

Tina:  Put je bio dug, ali sve je prošlo u najboljem redu.

4. Kako vam se svidio taj mali dio Azije?

Tina: Malezija mi se svdjela. Malezijanci su bili ljubazni. Sve je bilo u najboljem redu , no vlaga u kombinaciji sa visokim temperaturama bila je izninmo iscrpljujuća. Njihova hrana je drugačija od naše kao i klima, te smo se tome prilagođavali koliko smo mogli.

5. Jeste li stekli neka nova prijateljstva ?

Tina: Upoznali smo mnogo natjecatelja iz cijeloga svijeta. Zahvaljujući poznavanju engleskog jezika lako sam se mogla sporazumjeti sa svima, ali ipak smo se najviše družili s natjecateljima s Balkana. Stekla sam nova prijateljstva  natjecateljima iz Venezuele i Indonezije. Bili su mi velika podrška na natjecanju.

6. Kakva je bila konkurencija ?

Tina: Konkurencija je bila iznimno jaka, no pokazalo se da je Europa i dalje na vrhu svjetskog karatea.

7. Kako vam se svidjela cjelokupna organizacija samog natjecanja ?

Tina: Organizacija je bila odlična što je i bilo za očekivat za jedno takvo natjecanje.

8. Kako ste provodili slobodno vrijeme ?

Tina: Nismo imali mnogo slobodnog vremena za razgledavanje Malezije jer smo bili zaokupljeni pripremama za samo natjecanje. No, ipak malo svog slobodnog vremena iskoristili smo za druženje s ostalim natjecateljima i upoznavanje malezijanske kulture.

9. Jesi li ponosna na sebe?

Tina: Ponosna sam na sebe. U meč sam ušla samouvjerena i spremna i svoje vještine sam pokazala u najboljem mogućem svjetlu, što je i donijelo izvrsne rezultate. To ne bi uspjela bez najveće podrške, a to je moja obitelj i mnogobrojni prijatelji koji su me uvijek bodrili, pa tako i ovaj put. Također sam zahvalna i svojim trenerima.

 Zahvaljujemo na intervjuu i čestitamo ti na uspjesima i nadamo se da će ih biti još mnogo. :-))

 

—————

Natrag